Meblowy fast food reklamuje galeria wnętrz Domar

Wrocławska galeria wnętrz Domar rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową opartą na krytyce „meblowego fast foodu”. Akcję - obejmującą outdoor, internet i prasę - przygotowała agencja Effectica.

km
km
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętej właśnie kampanii Domar mocno odcina się do „meblowego fast foodu”, czyli mebli produkowanych z materiałów niskiej lub średniej jakości, wabiących urodą tylko na początku, a potem szybko się zużywających. Reklamy podkreślają, że meble z Domaru mają własny styl i można się nimi cieszyć przez długi czas.

grafika

Kampania - przebiegająca pod hasłami „Nie stawiaj na meblowy fast food” i „Meblowy fast food szkodzi Twojemu wnętrzu” - obejmuje outdoor (ponad 30 nośników 6x3 i siatki wielkoformatowe we Wrocławiu), internet (serwis domar.pl, mailingi) oraz prasę (reklamy, inserty w dzienniku „Metro”). Strategię i kreację na potrzeby akcji - zaplanowanej na cały marzec - przygotowała agencja Effectica.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu