Meblowy fast i slow food w kampanii galerii Domar

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wrocławskiej galerii wnętrz Domar oparta na koncepcji meblowego fast foodu i slow foodu. Akcję przygotowała agencja Effectica.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania galerii Domar obrazowo pokazuje, że fast foodowe meble oprócz tego, że są sztampowe i nijakie, mają bardzo krótką żywotność. W zamian reklamy zachęcają do odwiedzenia tej galerii i wybierania mebli slow foodowych - eleganckich i trwałych.

Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona wiosną br. (przeczytaj więcej i zobacz tamte reklamy).

grafika

Obecnie akcja obejmuje outdoor (billboardy i siatki wielkoformatowe), radio, prasę (reklamy i inserty) oraz internet. Strategię działań i kreację reklam przygotowała agencja Effectica.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"