MEC Polska z globalnym Grand Prix sieci MEC

Polski oddział domu mediowego MEC zdobył kilka nagród w konkursie Global Ideas organizowanym przez sieć MEC, m.in. Grand Prix za kampanię marki Friskies.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Le Bobo kot fotograf” zrealizowana przez MEC Polska dla marki Friskies z portfolio Nestlé Polska zdobyła nie tylko globalne Grand Prix, lecz również pierwszą nagrodę w regionie EMEA. - Akcja ta opierała się na najlepszym insighcie ze wszystkich zgłoszeń i dała fantastyczne rezultaty - argumentuje Charles Courtier, globalny CEO sieci MEC.

Polski oddział MEC otrzymał też główną międzynarodową nagrodę w kategorii Analytics and Insight za autorski system WebTrack. Służy on do przeprowadzania ilościowych badań konsumenckich w połączeniu z precyzyjnym pomiarem wpływu działań w środowisku online na pozycję marki.

W tegorocznej edycji konkursu Global Ideas zgłoszono 258 projektów z całego świata.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu