Mechanicy wyścigowi polecają oleje Platinum w kampanii Orlen Oil (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania olejów marki Platinum (Orlen Oil). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising i Lowe Media.

km
km
Udostępnij artykuł:

W najnowszej kampanii olejów Platinum ich jakość potwierdzają autentyczni mechanicy z wieloletnim doświadczeniem. Głównym bohaterem pierwszej telewizyjnej reklamy, która będzie emitowana do 16 listopada br., jest Tomasz Gajda - mechanik wyścigowy, który obsługiwał samochody startujące na całym świecie. W spocie podkreślono także, że marka Platinum jest partnerem strategicznym pucharu Porsche Platinum GT3 Cup Chellange Central Europe.

W grudniu przedstawiona ma zostać reklama olejów Platinum z udziałem głównego mechanika Orlen Team. Uzupełnieniem telewizyjnej kampanii będzie komunikacja na profilu Ekspert Platinum na Facebooku.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, a za zakup mediów - Lowe Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów