Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Oferta 272 elektromarketów* obejmuje najnowsze produkty: telewizory Smart, laptopy, tablety, smartfony, foto, RTV i AGD, a w wybranych elektromarketach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów. Media Expert jest wspólnikiem największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej - EURONICS International. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 000 lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln Konsumentów. Media Expert jest liderem na rynkach lokalnych, oferując klientom największy wybór elektroniki użytkowej w najniższych cenach. Media Expert jest jedną z największych marek branży RTV, AGD, multimedia w Polsce, powszechnie cenioną przez klientów, czego potwierdzeniem jest między innymi Grand Prix - Laur Konsumenta 2013. Prestiżowa nagroda została przyznana za wdrażanie najwyższych standardów w zakresie obsługi i indywidualnego podejścia do każdego klienta, atrakcyjności oferty i promocji, a także odpowiedzialności za środowisko naturalne. Media Expert zapewnia transport i serwis, utylizację starego sprzętu, liczne promocje oraz realizację indywidualnych zamówień. Media Expert przywiązuje szczególną uwagę do bezpieczeństwa zakupów i realizowanych transakcji. Partnerami strategicznymi marki w kontekście usług ratalnych są renomowane i sprawdzone instytucje finansowe, m.in. Credit Agricole Bank Polska S.A., Alior Bank S.A. i Santander Consumer Bank S.A. Media Expert to także szansa przedłużenia gwarancji, zapewniająca bezpieczeństwo i wygodę oraz bogaty pakiet usług instalacji i konfiguracji sprzętu od zmywarek, kuchenek, pralek poprzez telewizory i kina domowe po laptopy. Dzięki e-sklepowi klienci z całej Polski mogą w pełni korzystać z oferty 24 godziny na dobę. *stan na dzień 23 czerwca 2014 r. TERG / Media Expert www.mediaexpert.pl więcej informacji z Media Expert
Media Expert - ponad 50 uruchomionych elektromarketów po dwóch pierwszych kwartałach 2014 r.
52 elektromarkety Media Expert – to bilans otwarć zrealizowanych w pierwszej połowie 2014 r. Uruchomienie 28 nowych lokalizacji oraz 24 elektromarketów po gruntownym remoncie potwierdza dynamikę rozwoju sieci „włączającej niskie ceny”. A to nie koniec ekspansji na polskim rynku – Media Expert zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć do końca 2014 r. Jak zapewnia Media Expert, sieć bardzo skrupulatnie realizuje strategię rozwoju. „Każde otwarcie nowego elektromarketu lub inwestycja w modernizację istniejącego jest poprzedzona wnikliwą analizą. Staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów, ale i potencjału miejsca. Dzięki temu jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynkach lokalnych.” – twierdzi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. Elektromarkety Media Expert zlokalizowane są zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach. 17 czerwca oddano do użytkowania po gruntownym remoncie jeden z czterech punktów w aglomeracji wrocławskiej. „Uruchomione w 2010 r. CH Family Point we Wrocławiu rozwija się, rozwijamy się zatem i my. Nowa aranżacja przestrzenna pozwoli nam efektywniej wykorzystać możliwość eksponowania produktów, a klientom umożliwi dokonywanie szybszych i wygodniejszych zakupów.” – dodaje Mystkowski. Media Expert wyrasta na najważniejszego gracza branży multimediów, RTV i AGD w Polsce. Ponad 270 elektromarketów w całym kraju już dziś zapewnia największy wybór elektroniki użytkowej w najniższych cenach. Przypomnijmy, że realizacja popularnego hasła „włączamy niskie ceny” jest możliwa między innymi dzięki działalności największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej - EURONICS International, której Media Expert jest współwłaścicielem. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 000 lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.












