Media Group, Profile i Bringmore Advertising przygotują kampanię „Czytajmy etykiety”

Konsorcjum złożone z firm Media Group, Profile i Rajczyk Włodzimierz Bringmore Advertising po wygranym przetargu przygotuje na zlecenie Instytutu Żywności i Żywienia kampanię pod hasłem „Czytajmy etykiety”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ogólnopolska kampania edukacyjno-promocyjna pod hasłem „Czytajmy etykiety” będzie obejmować telewizję, internet i outdoor. Dodatkowo w jej ramach zaplanowano zorganizowanie pięciu konferencji prasowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 2,577 mln zł.

Konsorcjum Media Group, Profile i Bringmore Advertising pokonało w przetargu osiem konkurencyjnych firm. Wśród nich oferty złożone przez konsorcjum Hand Made i Arena Media, Tarraya, Fabryka Komunikacji Społecznej, Jero, Althermedia, Fabryka Komunikacji Społecznej.

Kampania realizowana jest przy wsparciu funduszy europejskich, w ramach realizacji projektu „Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"