Media Group z obsługą mediową Ministerstwa Rolnictwa

Agencja Media Group wygrała przetarg Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na obsługę mediową jego kampanii w prasie i w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie firmy, jak Sigma Bis i Biuro Reklamy Gazet Lokalnych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferty w nim złożyły: Sigma Bis (z ceną 1,29 mln zł), Media Group (z ceną 1,21 mln zł), Biuro Reklamy Gazet Lokalnych (1,26 mln zł) i Euvic Media. Ceny zaproponowanej przez tę ostatnią agencję resort nie podaje, bo agencja nie zgadza się na jej upublicznienie uzasadniając to tajemnica przedsiębiorstwa. Oferta Euvic Media i tak została odrzucona przez Ministerstwo Rolnictwa ze względu na "rażąco niską cenę".

Ministerstwo najwyżej oceniło ofertę Media Group i to z tą agencją zawrze umowę.

Ta realizowana będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb resortu na podstawie składanych zamówień na zakup powierzchni reklamowej w prasie drukowanej lub danym portalu/serwisie internetowym. Ma zostać zawarta na 8 tygodni.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą