Z okazji swoich 15 urodzin w Polsce Media Markt przygotował akcję “Urodzinowe okazje na 15 lat Media Markt” przy silnym wsparciu marketingowym. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej wykorzystującej działania w telewizji, radiu, prasie codziennej, internecie, w kinach i na outdoorze odbędzie się w dniach 5 - 12 września.
Spoty emitowane będą na antenach TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN oraz stacji tematycznych. Poza telewizyjnymi i radiowymi spotami wizerunkowymi kampania wykorzysta także spoty produktowe, informujące o konkretnych ofertach dostępnych w ramach urodzinowych promocji. Reklamy pojawią się również w prasie codziennej: na łamach “Gazety Wyborczej”, “Faktu”, “Super Expressu” i “Przeglądu Sportowego”. Oferta produktowa będzie także promowana w gazetce Media Markt oraz na mediamarkt.pl.
Media do kampanii zakupiły dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska i dom mediowy Universal McCann. Za kreację kampanii odpowiada agencja Demner Merlicek & Bergmann, a za produkcję agencja IDEAL Darek Szai Szendel. Działania PR koordynuje agencja TBWA PR.












