W każdym numerze „Lego Bionicle” znajdzie się komiks o przygodach bohaterów Toa, a także zagadki do rozwiązania i konkursy z nagrodami. Pismo kierowane jest do chłopców w wieku powyżej 6 roku życia. Do pierwszego wydania dołączono zabawkę.
Magazyn został zaprojektowany w formacie 205 x 273 mm, a jego redaktor prowadzącą jest Agnieszka Frydrych-Jarczewska.
Pierwszy numer „Lego Bionicle” liczy 36 stron i ukazał się w nakładzie 40 tys. egz. Cena pisma to 11,99 zł.
Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w telewizji (kanały dziecięce), internecie oraz autopromocja w magazynach wydawanych przez Media Service Zawada.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lego-ninjago-na-czele-sprzedazy-pism-dzieciecych-kubus-i-przyjaciele-o-40-proc-w-dol ##












