Media: TVP ma pokazać dwie ważne imprezy sportowe

Telewizja Polska jest blisko podpisania umów o sublicencje, na podstawie których pokaże w 2026 roku mistrzostwa Europy w piłce ręcznej kobiet, a wcześniej mężczyzn — podaje serwis Sport.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Media: TVP ma pokazać dwie ważne imprezy sportowe
Piłka ręcza

Jak twiedzi Sport.pl, TVP i Warner Bros Discovery rozmawiały w ostatnim czasie w sprawie sublicencji na różne dyscypliny, które posiada w swoim portfolio drugi z podmiotów. W konsekwencji, jak podawaliśmy TVP Sport będzie transmitować na swojej antenie finałowy turniej o mistrzostwo świata w żużlu, który rozegra się na torze w duńskim mieście Vojens.

Dwa turnieje mistrzostw Europy w TVP?

Dalsze negocjacje dotyczyły mistrzostw w piłce ręcznej w 2026. Mowa o styczniowym Euro w męskim wydaniu, które odbędzie się Danii, Norwegii oraz Szwecji, a nasza kadra ma zapewniony udział w imprezie. Publiczna telewizja w ramach sublicencji miałaby pokazać na żywo mecze biało-czerwonych oraz pojedynki decydujących faz turnieju.

Ponadto TVP ma na tych samych zasadach pokazać kobiece mistrzostwa Europy w piłce ręcznej, które odbędą się w grudniu przyszłego roku. Polki także w nich wystąpią, bo są współgospodyniami obok Rumunek, Czeszek, Słowaczek oraz Turczynek.

Jakub Kwiatkowski, dyrektor TVP Sport informował ostatnio także, że jesienią br. na antenę trafią transmisje meczów Legii Warszawa w koszykarskiej Lidze Mistrzów. Rywalizacja ruszy 7 października, a Legia ma zagwarantowany udział jako aktualny mistrz Polski w koszykówce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska