Media w naszym zasięgu

Jak wygląda wizerunek służb specjalnych, a jak Kościoła? Czy kontakty z mediami są łatwym zadaniem? Czy własne media w korporacji to dobry pomysł i jak to działa? To jedne z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 21-22 kwietnia w Rzeszowie. Z pewnością nie zabraknie także dyskusji wokół zmian, jakie dokonują się w polskiej przestrzeni medialnej. Już za trzy miesiące w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Tematem przewodnim są Media relations i promocja wydarzeń, jednak kontakty z mediami i eventy to tylko jedne z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas wydarzenia. Organizatorami Kongresu jak co roku są Newsline i Ideo. Zapraszamy do zapoznania się z programem, dostępnym na stronie Kongresu pod adresem: www.kongresprofesjonalistow.pl Inny punkt widzenia O wizerunku Kościoła można powiedzieć wiele, często też mówi się o tematach z nim związanych w sposób bardzo niejednoznaczny. Jest to niekończący się temat budzący skrajne emocje każdej ze stron uczestniczących w dyskusji. Problematykę związaną z kreowaniem wizerunku Kościoła i jego złożone relacje z mediami przedstawi ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski. Siły zbrojne, straż graniczna, policja i żandarmeria, straż pożarna, służby specjalne (Agencja Wywiadu, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego) to jedne z wielu jednostek wliczanych w służby mundurowe. Jak je przedstawiają media i czy na tej podstawie obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz? Czy można wyeliminować błędy, które powodują zakłócenia w odbiorze komunikatów i wizerunku? O obrazie służb w mediach i swoich doświadczeniach opowie Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy ABW oraz Komendy Stołecznej Policji. Media w korporacji Podczas Kongresu zostanie również poruszony temat własnych mediów w korporacji, o których opowie Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska. Będzie także mowa o kryzysach. Sposoby na ich zażegnanie przedstawi Bohdan Pawłowicz, IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o. Z kolei Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne. Wielu prelegentów to wieloletni praktycy branży PR, którzy podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w kontaktach z mediami. Liczę na to, że oprócz dobrych przykładów, będzie czas również na dyskusję o błędach i metodach ich eliminacji.  – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o. Głównymi partnerami Kongresu są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka i Alert Media Communications. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A. i Newslink. ***************** Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 16 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu