MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex, producenta m.in. soków i mrożonek. Poprzednio firmę obsługiwał OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu

Poza planowaniem i zakupem kampanii mediowych (zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych), MediaCom będzie również świadczył usługi w zakresie modelowania ekonometrycznego. Współpraca będzie prowadzona od lutego br.

MediaCom zajmie się strategią, planowanie i zakupem mediów, z kolei wchodząca w skład firmy jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.

Poprzednio planowaniem i zakupem mediów do kampanii Hortexu zajmował się dom mediowy OMD - od 2014 roku. Wtedy agencja w wyniku wygranego przetargu przejęła budżet tego klienta od domu mediowego MEC, obecnie działającego pod nazwą Wavemaker (GroupM).

Od pięciu lat w kampaniach produktów Hortexu pojawia się Matka Natura. Za kreację reklam odpowiada agencja Opus B.

Od połowy ub.r. dyrektorem marketingu firmy jest Dawid Borowiec, który wcześniej pracował w PepsiCo.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"