Mediaplus wygrał przetarg na obsługę mediową Bosch

Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczyna współpracę z marką Bosch, międzynarodową firmą technologiczno - usługową, w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediaplus wygrał przetarg na obsługę mediową Bosch

Niezależna grupa agencji Mediaplus będzie odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów dla dziesięciu różnych jednostek biznesowych Bosch obejmujących takie segmenty jak: Power Tools, Home Comfort, Mobility Aftermarket, eBike, Smart Home, Corporate, Rexroth, ITK Engineering, Energy and Building Solutions. 

Współpraca obejmuje 38 krajów w Europie, Azji, Afryce oraz Australię i Nową Zelandię. Na rynku polskim za rozwój biznesu klienta będzie odpowiedzialny Mediaplus Warsaw, który należy do największej polskiej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej Group One.

- Nasza globalna pozycja w różnych branżach i na różnych rynkach wymaga wysokiego poziomu lokalnej wiedzy mediowej oraz scentralizowanego zarządzania. Strategia mediowa Mediaplus oparta na KPI i analizie danych odgrywa kluczową rolę we wspieraniu celów marketingowych naszych jednostek biznesowych oraz w dalszym zwiększaniu naszej efektywności - powiedział Tim Dworak, senior corporate marketing communications & campaign manager w Bosch.

Działania mediowe dla Bosch na lokalnych rynkach będą koordynowane przez 15-osobowy Central Hub Mediaplus International w Kolonii, którego zadaniem jest łączenie potrzeb dziesięciu różnych jednostek z ich specyficznymi grupami docelowymi.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów