Mediaplus wspiera sprzedaż samochodów Mini w internecie

Dom mediowy Mediaplus, należący do Group One rozpoczyna obsługę marki samochodów Mini (BMW Group). To wynik wygranego przez agencję przetargu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediaplus wspiera sprzedaż samochodów Mini w internecie

Mediaplus od czerwca odpowiada za stałe działania wspierające sprzedaż samochodów Mini Polska w digitalu. Agencja będzie współpracować z klientem w modelu house of communication, tzn. w ramach jednej grupy komunikacyjnej. Należące do Group One agencje Mediaplus i SalesTube odpowiadają za realizację strategii mediowej, a ich siostrzana spółka Change Serviceplan - za koncepty komunikacyjne i kreację kampanii.

 - Głównym czynnikiem determinującym strategię mediową, były precyzyjnie określone cele biznesowe klienta, skierowane na wzrost sprzedaży. Dlatego skupiliśmy się na działaniach mocno sprofilowanych na grupę docelową, spersonalizowanej komunikacji i efektywnym doborze mediów, który zagwarantuje odpowiednie dotarcie - mówi Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus.

Firmy nie podają szczegółów dotyczących przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Centrala Mini rozpoczęła pod koniec maja br. przetarg na globalną obsługę reklamową. Marka świętuje w tym roku 60-lecie istnienia na rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach
Materiał reklamowy

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]