Mediaplus wspiera sprzedaż samochodów Mini w internecie

Dom mediowy Mediaplus, należący do Group One rozpoczyna obsługę marki samochodów Mini (BMW Group). To wynik wygranego przez agencję przetargu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediaplus wspiera sprzedaż samochodów Mini w internecie

Mediaplus od czerwca odpowiada za stałe działania wspierające sprzedaż samochodów Mini Polska w digitalu. Agencja będzie współpracować z klientem w modelu house of communication, tzn. w ramach jednej grupy komunikacyjnej. Należące do Group One agencje Mediaplus i SalesTube odpowiadają za realizację strategii mediowej, a ich siostrzana spółka Change Serviceplan - za koncepty komunikacyjne i kreację kampanii.

 - Głównym czynnikiem determinującym strategię mediową, były precyzyjnie określone cele biznesowe klienta, skierowane na wzrost sprzedaży. Dlatego skupiliśmy się na działaniach mocno sprofilowanych na grupę docelową, spersonalizowanej komunikacji i efektywnym doborze mediów, który zagwarantuje odpowiednie dotarcie - mówi Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus.

Firmy nie podają szczegółów dotyczących przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Centrala Mini rozpoczęła pod koniec maja br. przetarg na globalną obsługę reklamową. Marka świętuje w tym roku 60-lecie istnienia na rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"