Mediaplus wygrywa przetarg C&A na 17 europejskich rynków

Agencja Mediaplus (Group One) rozpoczęła współpracę z marką C&A. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu na obsługę budżetu mediowego C&A na 17 europejskich rynkach przez grupę Mediaplus International.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mediaplus wygrywa przetarg C&A na 17 europejskich rynków

Za strategię i realizację komunikacji offline z klientami C&A na polskim rynku będzie odpowiadała agencja Mediaplus, jako część grupy Mediaplus International, która wygrała przetarg na europejską obsługę mediową marki C&A na 17 rynkach.

Spółka od marca będzie odpowiedzialna za koordynację działań mediowych offline na polskim rynku. Zakres współpracy Mediaplus International obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów.

Zespół Mediaplus ma przede wszystkim wnieść swoje całościowe spojrzenie na wszystkie obszary marketingu, daleko wykraczające poza sferę mediów. C&A przechodzi obecnie kompleksową transformację - od stacjonarnego detalisty do sprzedawcy omnichannel. Sklepy marki są modernizowane, a mniejsze salony koncepcyjne zlokalizowane są teraz pośród dużych sklepów odzieżowych.

Działania mają na celu uczynienie z C&A "najbardziej zorientowanej na ludzi marki modowej" w Europie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu