Mediarecovery zleca PR agencji Neuron

Firma Mediarecovery postanowiła popularyzować wiedzę na temat tych usług, określanych przez specjalistów mianem computer forensics.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zadanie opracowania i wdrożenia strategii komunikacyjnej firma Mediarecovery powierzyła Neuron Agencji Public Relations.

Zainteresowanie usługami computer forensics szybko rośnie - do niedawna korzystały z nich głównie organy ścigania, obecnie coraz częściej do Mediarecovery zgłaszają się biznesmeni, którzy podejrzewają swoich pracowników o nieuczciwość a także osoby prywatne, które z różnych przyczyn straciły ważne dane. Zarząd firmy Mediarecovery zdecydował się zainwestować nie tylko w rozwój sprzedaży, ale i w edukację rynku, stąd decyzja o zatrudnieniu profesjonalnej agencji PR.

Do obowiązków agencji Neuron należeć będzie utrzymywanie regularnych kontaktów z dziennikarzami oraz organizacja spotkań i warsztatów dla prasy. Oprócz kontaktów z mediami Neuron będzie wspierał Mediarecovery w budowaniu relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami firmy poprzez obsługę medialną wydarzeń promocyjnych, przygotowanie biuletynu firmowego dla klientów oraz redagowanie materiałów informacyjnych.

Pod pojęciem computer forensics kryje się szereg usług związanych z analizą danych. Umożliwiają one zbieranie dowodów elektronicznych oraz odzyskanie uszkodzonych lub usuniętych danych nawet wtedy, gdy zostały celowo usunięte. Analiza pozwala także stwierdzić, kto i kiedy otwierał dokument elektroniczny, modyfikował czy też usuwał dane. Co istotne, wyniki ekspertyzy specjalistów Mediarecovery mogą posłużyć jako materiał dowodowy w postępowaniu sądowym.

Do złożenia ofert na obsługę public relations firma Mediarecovery zaprosiła pięć agencji. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele