Mediatak obniża koszty

Mediatak obniża koszty dotarcia prasy regionalnej w pakietach Big Power, Big Regions, Big Cities.

rp
rp
Udostępnij artykuł:

Od 19 czerwca koszt dotarcia prasy regionalnej w pakietach będzie niższy nawet o 55%.

- Zmiany w polityce cenowej związane są z kontynuacją strategii Mediatak, podkreślającej, iż prasa regionalna to mocne i konkurencyjne medium. 2005 rok okazał się ogromnym sukcesem sprzedaży pakietów, co udowodniło że prasa regionalna jest postrzegana jako medium ogólnopolskie. Świadczy o tym również stabilizujący się na istotnym poziomie udział sprzedawanych pakietów Big Power, Big Regions i Big Cities w budżetach reklamowych największych reklamodawców. Celem dalszej optymalizacji kosztów dotarcia jest zachęcenie do częstszego skorzystania z oferty Mediatak również firmy średniej wielkości, dla których obniżenie kosztów dotarcia to szansa na dotarcie do pomijanych wcześniej w mediaplanach wielkich grup konsumentów ich towarów i usług, podano w komunikacie prasowym.

Drugim wydarzeniem jest obniżenie kosztów dotarcia pakietu Big Cities Max. Big Cities - zmaksymalizowany o zasięgi Echa Miasta.

Przypominamy, że Big Cities to kampania miejska obejmuje dzienniki regionalne o najwyższym zasięgu ukazujące się we wszystkich miastach powyżej 50 tysięcy lub 100 tysięcy mieszkańców oraz dziennik „Rzeczpospolita” w Warszawie. „Echo Miasta” powiększy zasięg pakietu Big Cities w siedmiu największych miastach: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i w aglomeracji śląskiej.

„Najważniejsze korzyści płynące z oferty Big Cities Max to znaczący wzrost zasięgu kampanii w największych miastach, gdzie skoncentrowana jest największa siła nabywcza, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów dotarcia. Zwiększamy równocześnie zasięg pakietu Big Cities w samej Warszawie. Łącząc w jednej ofercie nowy tytuł bezpłatny z dziennikami o długich tradycjach czytelniczych w poszczególnych regionach,  wykorzystujemy siłę, jaka tkwi w lokalności tych tytułów, w ich bliskości sprawom czytelników oraz wykorzystujemy potencjał prasy bezpłatnej" - mówi Mariusz Czykier, Senior Product  Manager Mediatak.

rp
Autor artykułu:
rp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online