Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe

Mediavest, globalna agencja mediowa działająca w ramach Publicis Media, zmienia nazwę na Spark Foundry. Firmą zarządza Radek Dudek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe

Nowa marka Spark Foundry ma odzwierciedlać rozwój kompetencji i oferty agencji, które wykraczają obecnie poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym (planowanie i zakup), a obejmują m.in. analitykę, technologię marketingową, content marketing, marketing efektywnościowy i doradztwo w obszarze transformacji digitalowej.

Jak wyjaśniają przedstawiciele Publicis Media, marka Spark Foundry ma podkreślać nowe pozycjonowanie agencji, która łączy skalę i siłę globalnej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów.

- Przedsiębiorczość, innowacyjne podejście do biznesu orazotwartość na zmiany i eksperymentowanie to cechy startupów, które są nam bardzo bliskie. Wierzymy, że w połączeniu z doświadczeniem, wysiłkiem wkładanym w rozwój biznesu klientów oraz chęcią rozumienia motywów podejmowania decyzji, będziemy w stanie dostarczać jeszcze lepsze efekty naszych działań - mówi Radek Dudek, dyrektor generalny Spark Foundry w Polsce (ostatnio general manager MediaVest).

Spark Foundry pracuje dla takich klientów jak m.in. BEL Groupe, MTV, KFC, Mattel, H&R Block, Expedia, Virgin Mobile, Diageo, Citibank, Circle K, Electronic Arts, The Lorenz Bahlsen czy Frisco.pl.

W 2016 r. udział niestandardowych projektów w przychodach MediaVest w Polsce wzrósł o ponad 40 proc. W ostatnich kilkunastu miesiącach szczególnie mocno rozwijała się oferta agencji w obszarze działań content marketingowych, performance marketingowych, programmatikowych i analitycznych.

Globalnie Spark Foundry zatrudnia 3,5 tys. osób na 20 rynkach. Oprócz Polski są to między innymi: USA, Wielka Brytania, Bliski Wschód i Północna Afryka, Australia oraz Chiny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska