Po zakończeniu wywiadu użytkownik może zdecydować, co dalej: umówić e-wizytę na platformie Halodoctor.pl u lekarza o określonej przez Symptom Checkera specjalności albo poczytać więcej o możliwych przyczynach odczuwanych dolegliwości na Medonet.pl.
"Cieszymy się, że dzięki współpracy z liderem rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję w medycynie, możemy zaoferować użytkownikom Medonetu nowe możliwości, dzięki którym szybko i bezpiecznie wykonają wstępne rozpoznanie na podstawie odczuwanych dolegliwości i uzyskają rekomendacje dotyczące dalszych kroków na ścieżce ku zdrowiu" – podkreśla w komunikacie Diana Żochowska, business development manager Medonet.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zdrowie-rano-onet-iwona-kutyna,7170189362366593a ##
Niedawno serwis nawiązał współpracę z bazą prywatnych klinik medycznych i estetycznych Kliniki.pl.












