W spocie reklamowym Mega Rodzinka (w role rodziców wcielają się Sylwia Gliwa i Tomasz Sobczak) przyjeżdża w góry na ferie na nartach. Okazuje się jednak, że wyciąg nie działa, a zamiast śniegu pada deszcz. Dlatego bohaterowie wracają i wybierają spędzanie czasu przed telewizorem i smartfonem oglądając zimę w kanałach z oferty UPC.Kampania reklamowa ruszyła w poniedziałek 8 lutego br. Prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie (portale oraz social media). Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain, media zakupił dom mediowy OMD, za działaniami BTL zajęła się firma Arip.Sieć kablowa UPC Polska na koniec września ub.r. miała 1,19 mln abonentów usług telewizyjnych.
Mega Rodzinka na feriach reklamuje pakiety UPC (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła nową odsłonę kampanii reklamowej z udziałem Mega Rodzinki. Promuje ona pakiety telewizji z internetem, które dostępne są od 19,50 zł miesięcznie.












