„Meisterstück mnożenia zysków” w kampanii Deutsche Banku

Deutsche Bank rozpoczął kampanię nowego produktu inwestycyjno-oszczędnościowego pod hasłem „Meisterstück mnożenia zysków”. Akcję, obejmującą internet i oddziały banku, przygotowały firmy HyperCrew i Sales&More.

km
km
Udostępnij artykuł:
„Meisterstück mnożenia zysków” w kampanii Deutsche Banku

Kampania „Meisterstück mnożenia zysków”, ma na celu wsparcie wizerunkowo-sprzedażowe lokaty 8 proc. z funduszem inwestycyjnym oferowanej przez Deutsche Bank.

Akcja obejmuje działania w internecie (m.in. bannery, mailingi, zestaw stron docelowych - landing pages) oraz oddziałach banku (plakaty i ulotki. Potrwa do końca listopada.

grafika

Za całościową realizację projektu, w tym przygotowanie pomysłu i strategii komunikacji, projekt i przygotowanie key visuali oraz realizację kampanii, odpowiada agencja HyperCrew. Doborem mediów online zajmuje się dom mediowy Sales&More.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+