Mel Gibson, Katarzyna Nosowska oraz Haier i Vytautas najpopularniejsi na polskim YouTube w listopadzie

W listopadowym zestawieniu najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się spot Polskiej Fundacji Narodowej stworzony z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Na drugim miejscu była Katarzyna Nosowska w klipie wspierającym Szlachetną Paczkę, a podium zamknął duet marek Haier i Vytautas.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Mel Gibson, Katarzyna Nosowska oraz Haier i Vytautas najpopularniejsi na polskim YouTube w listopadzie

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

W listopadzie br. na 1. miejscu znalazł się spot  Polskiej Fundacji Narodowej stworzony z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, w którym w roli głównej wystąpił popularny aktor Mel Gibson. Klip wzbudził kontrowersje z powodu usunięcia z prezentowanej w nim panoramy Warszawy budynku Pałacu Kultury i Nauki.

 

Drugą pozycję zajęło nowe wykonanie piosenki „Coraz bliżej Święta”, w której jako rozśpiewany Święty Mikołaj wystąpiła Katarzyna Nosowska. Reklama stanowi część kampanii Coca-Coli zachęcającej do wsparcia Szlachetnej Paczki.

 

Podium zamyka wyczekiwany powrót duetu marek Haier i Vytautas z wideo „Haier Duo Dry i Vytautas: Najlepsze z najlepszych”.

 

Na 4. miejscu uplasowało się Studio Tymbark z klipem zatytułowanym „Czy Roksana wygra Eurowizję? *trening*”

 

Do zestawienia zakwalifikowała się także reklama ING Banku Śląskiego: „Ewa feat. Paweł Domagała dla firmy Huba | Dobry Głos Dla Firm | ING Bank Śląski”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela