Memphis Depay będzie reklamował markę Puma

Piłkarz Memphis Depay, reprezentant Holandii i zawodnik FC Barcelona, w ramach długoterminowej współpracy został globalnym ambasadorem marki Puma.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Napastnik klubu z Katalonii stał się jedną z nowych twarzy modelu Puma Ultra. Puma planuje współpracować z reprezentantem Holandii zarówno przy projektach piłkarskich, jak i lifestylowych.

Partnerstwo będzie łączyć różne aspekty sportu i kultury w celu stworzenia unikalnych produktów, począwszy od wprowadzenia na rynek autorskiej kolekcji Memphisa w 2022 roku. PUMA opracuje wspólnie z Memphisem produkty modowe za pośrednictwem jego luksusowej marki BADTTW ("Blind and Deaf to the World"). Motto marki doskonale odzwierciedla jego postawę odrzucenia zewnętrznego hałasu i negatywnych emocji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/puma-szachy-magnus-carlsen-reklama-meltwater-champions-chess-tour ##

"Memphis ma ogromny talent i jest jedną z największych gwiazd futbolu" – powiedział Johan Adamsson, global director of sports marketing and sports licensing w Puma. "Szybkość i motoryka Memphisa doskonale odzwierciedlają ruch Faster Football. Zawodnik z Holandii podejmuje ryzyko i przeciwstawia się konwencjom, aby kształtować kulturę piłkarską zarówno na boisku, jak i poza nim. Reprezentant Holandii stara się przełamywać bariery i wprowadzać pozytywne zmiany nie tylko w piłce nożnej, ale także w społecznościach poprzez różne inicjatywy - dodaje Adamsson.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"