MetLife z nowym logo i hasłem „Razem przez życie” reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+

Firma ubezpieczeniowa MetLife zmodyfikowała swój logotyp i wprowadziła nowe hasło główne: „Razem przez życie”. Jednocześnie rozpoczęła kampanię, w której reklamuje wprowadzone właśnie do sprzedaży indywidualne ubezpieczenie rentowe Gwarantowana Emerytura+.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
MetLife z nowym logo i hasłem „Razem przez życie” reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+

Zmodyfikowane logo MetLife jest wprowadzane od ub.r. na kolejnych rynkach, na których działa firma. - Odświeżenie marki i nowe logo to efekt globalnej strategii, która odzwierciedla cele MetLife związane z realizacją potrzeb klientów. Świat zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a my chcemy nadążać, a nawet wyprzedzać potrzeby naszych klientów i być dla nich zaufanym partnerem. Chcemy też zmienić to, w jaki sposób klienci postrzegają ubezpieczenia, dbając, żeby były prostsze i lepiej dopasowane do prawdziwych potrzeb - opisuje Aneta Świercz-Grądkowska, dyrektor ds. marketingu zintegrowanego MetLife w Polsce.

- Odzwierciedleniem tego podejścia jest nowe hasło towarzyszące marce „Razem przez życie” - dodaje.

Poprzednie logo MetLife funkcjonowało w wersji z wizerunkiem animowanego pieska, brand hero tej marki.

grafika

Jednocześnie firma zaczęła kampanię reklamującą indywidualne ubezpieczenie rentowe Gwarantowana Emerytura+. Zapewnia ono wypłatę dożywotniego miesięcznego świadczenia już po 10 latach opłacania składek, natomiast ubezpieczony sam określa wysokość gwarantowanego świadczenia, wiek, w którym zacznie je otrzymywać (może to być 60., 65. lub 70. rok życia) oraz tryb opłacania składki.

Nowa usługa jest skierowana do trzech głównych grup klientów: przedsiębiorców prowadzących własną działalność i płacących relatywnie niewielkie składki ZUS, profesjonalistów (przede wszystkim przedstawicieli tzw. wolnych zawodów) szukających najlepszego sposobu gromadzenia oszczędności na emeryturę oraz partnerów życiowych osób, które nie pracują i nie będą miały wypłaconej emerytury z ZUS.

- Gwarantowana Emerytura+ to znakomity sposób na uzupełnienie emerytury państwowej, która w przyszłości będzie bardzo niska. Po zakończeniu pracy zawodowej możemy być zaskoczeni wysokością świadczenia z ZUS, o wiele niższego niż ostatnia pensja. To co wyróżnia nasz produkt to elastyczność i gwarancja dożywotniej wypłaty świadczenia w ustalonej wysokości - przekonuje Rafał Piotrowski, dyrektor działu rozwoju produktów i zarządzania portfelem w MetLife.

grafika

Akcja reklamująca Gwarantowaną Emeryturę+ jest prowadzona pod hasłem „Przyszłość osobista”. Obejmuje przede wszystkim internet (bannery, artykuły, aktywności na Facebooku), a w kolejnej odsłonie będzie realizowana także w prasie. Potrwa do końca listopada.

Kreację kampanii przygotowała agencja Zgoda, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska