Metro: Każdy ma swój wyraz

Pod hasłem "Każdy ma swój wyraz" rozpoczyna się kampania reklamowadziennika "Metro". Akcja obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa "Metra" ma charakterwizerunkowy. Wykorzystywany w niej żartobliwy przekaz pod hasłem"Każdy ma swój wyraz" podkreśla oryginalność tego dziennika.

Akcja jest prowadzona w prasie ("Metro" i "Gazeta Wyborcza"),radiu (Tok FM, Złote Przeboje i Roxy), internecie (Gazeta.pl) orazna outdoorze (backlighty, billboardy i citylighty AMS, spoty naekranach CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra). Kreację imediaplan kampanii przygotował zespół "Metra".

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji