„Miasto mody” w kampanii Blue City

W internecie i ambiencie rozpoczęła się kampania reklamowa centrum Blue City. Akcję pod hasłem „Miasto mody” przygotowała agencja reklamowa V&P.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa warszawskiego centrum handlowo-rozrywkowego Blue City podkreśla jego wyjątkowo miejski charakter. Przekaz pod hasłem „Miasto mody” informuje o znajdujących się w Blue City punktach zakupów, rozrywki, kultury i sportu.

grafika

Akcja rozpoczęła się 6 kwietnia w internecie (nowa wersja serwisu bluecity.pl, działania m.in. w serwisach społecznościowych i w ramach technik word of mouth) oraz w ramach aktywności ambientowych (impaktowe nośniki w kilku kluczowych punktach Warszawy). Kampanię przygotowała agencja reklamowa V&P.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"