Michael Phelps niezadowolony ze swojego laptopa reklamuje Intel (wideo)

W nowej kampanii procesorów Intela amerykański pływak Michael Phelps, zdobywca rekordowej liczby medali olimpijskich nie kryje zawodu z powodu swojego powolnego i starego laptopa. O konieczności przesiadki na nową maszynę opartą na technologii Intela przekonuje go komik Jim Parsons, który jest twarzą marki.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Kampania, której start planowany jest na przyszły tydzień, składa się z dwóch spotów będących wariacją jednego tematu.

W obu krótkich reklamach amerykański pływak Michael Phelps, zdobywca rekordowej liczby medali olimpijskich siedzi na pływalni i z nieukrywanym rozczarowaniem obserwuje zacinający się film oglądany na przestarzałym komputerze.

W pewnej chwili obok Phelpsa pojawia się Jim Parsons, aktor komediowy będący od pewnego czasu twarzą marki Intel w reklamach tego koncernu.

Parsons tłumaczy słynnemu sportowcowi, że najszybszy pływak na naszym globie nie powinien używać najwolniejszego komputera na świecie. I proponuje Phelpsowi przesiadkę na nowy laptop wykorzystujący najnowszy procesor i wydajne technologie Intela.

Za kampanię odpowiedzialne są agencje McGarryBowen oraz należąca do Intela Agency Inside.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu