Michał Bugno zajmie się opracowaniem i wdrożeniem programu licencyjnego oraz tworzeniem produktów z wizerunkami influencerów. Ze Spotlight współpracował już wcześniej jako zewnętrzny konsultant i współtwórca scenariuszy filmowych dla flagowego projektu agencji Team X.
- Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu w Polsce i na świecie, a agencja Spotlight rozwija się w imponującym tempie. Do nowych wyzwań podchodzę z dużym entuzjazmem, bo wiążą się z szansą na dynamiczny rozwój oraz poszerzenie kompetencji zawodowych w zakresie marketingu oraz sprzedaży - mówi Michał Bugno.
Specjalista ostatni rok spędził w firmie Superbet na stanowisku producenta wideo. Do jego obowiązków należała realizacja reportaży, wywiadów oraz opracowanie koncepcji i prowadzenie rozrywkowo-motoryzacyjnego formatu wideo ,,Super Jazda". Współprowadził tam również format wideo ,,Bez Masek".

Michał Bugno pracował w WP i Polsat Sport
Bugno wcześniej był kojarzony ze środowiskiem dziennikarskim i cyklem wywiadów sportowych „Sektor Gości". Doświadczenie zdobywał między innymi jako reporter i redaktor w Wirtualnej Polsce i telewizji Polsat Sport. Tworzył materiały reporterskie do programów ,,Cafe Futbol", ,,Koloseum" i ,,Wydarzenia". Zajmował się również kreacją materiałów do studia meczowego piłkarskiej Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Ligi Narodów.
W ostatnich latach tworzył treści dla PKO Banku Polskiego. Współpracował z agencjami i domami mediowymi w zakresie video marketingu dla takich marek jak Red Bull, Orlen i Hot Wheels. Brał też udział w tworzeniu filmów dla PZPN.

Bugno ukończył studia w zakresie edukacji medialnej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Swoją wiedzę i doświadczenie w branży zdobywał też poprzez udział w kursach i szkoleniach. Ukończył między innymi szkolenia medialne w Studio BMJ Macieja Orłosia, a także kurs spikerski Polskiego Związku Piłki Nożnej.











