Michał Gieraziński head of marketing PlayStation Poland

Michał Gieraziński po niespełna dwóch latach pracy w polskim oddziale PlayStation awansował na stanowisko head of marketing - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Gieraziński head of marketing PlayStation Poland
Michał Gieraziński

Michał Gieraziński pracę w PlayStation Poland rozpoczął w lutym ub. Do tej pory, jako product&services manager zajmował się m.in. marketingiem takich marek, jak PlayStation, PlayStation Plus i PlayLink.

Wcześniej, przez blisko osiem lat pracował w T-Mobile Polska. Pełnił tam funkcje chief communication specialist, senior brand manager. Pracował dla marek T-Mobile, Heyah.

Przedtem pracował też w firmach IMIGe Poland jako operational manager oraz w DD Media jako project manager.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz wydziału marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele