Michał Korczak i Krzysztof Kiełpiński w Focus Advantage

Do agencji Focus Advantage dołączyły dwie nowe osoby - Michał Korczak i Krzysztof Kiełpiński.

km
km
Udostępnij artykuł:

Michał Korczak dołączył do działu strategy & business development. Do jego zadań należeć będzie tworzenie nowatorskich koncepcji z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji oraz sprawdzonych już sposobów w marketingu 360o, w tym aktywizacji i utrzymania stałych relacji marki z jej konsumentem.

Korczak współpracował dotąd na stanowisku account managra, m.in. z takimi markami jak Mercedes-Benz, Petronans-Lubrcants, Hitachi czy Wella w ramach Grupy Pegasus.

Krzysztof Kiełpiński wzmocnił dział client service. Do jego zadań należy wsparcie zespołu obsługującego brandy należące do Brown-Forman Polska Sp. z o.o., w tym przede wszystkim marki Finlandia i Jack Daniel’s. Dotychczas pracował dla Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. w agencji Pegasus Advertising. Przygodę z marketingiem rozpoczął w dziale new business, a następnie pracował w agencji PR, będącej częścią Pegasus Group.

Prywatnie Kiełpiński przez kilka lat występował w teatrze akademickim "Teatr i Polityka", działającym na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, występując m.in. w warszawskich teatrach: Ochoty oraz Studio im. St. I. Witkiewicza.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały