Z Canal+ Polska odszedł szef marketingu sportowego

Michał Łada, od prawie dwóch lat sports communication senior brand manager w Canal+ Polska, odszedł z firmy. – Wtorek był moim ostatnim dniem w Canal+ Polska. Nie ukrywam, była to bardzo trudna, ale też w pełni przemyślana decyzja – napisał w mediach społecznościowych.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Z Canal+ Polska odszedł szef marketingu sportowego
Siedziba Canal+ Polska

Łada został szefem marketingu sportowego w Canal+ we wrześniu 2023 roku. Wcześniej był m.in. dyrektorem sprzedaży i marketingu, a także rzecznikiem prasowym Wisły Płock, a także redaktorem i dziennikarzem sportowym Płock Portal Plocman, serwisu WP Sportowe Fakty czy serwisu Balkanistyka.org.

– Prawie dwuletnia przygoda w strukturach tak renomowanej marki pozwoliła mi znacznie poszerzyć horyzonty, rozwinąć umiejętności, nieco inaczej spojrzeć na pewne zagadnienia i samo podejście do nowoczesnego marketingu sportowego – stwierdził na portalach X i Linkedin.com.  Canal+ w czwartek nie zdradził, kto go zastąpi.

Były szef marketingu sportowego Canal+ nie poinformował o swojej przyszłości zawodowej. – Pragnę serdecznie podziękować wszystkim, których spotkałem na swojej drodze - ekspertom w swoich dziedzinach, ludziom, którzy o tym biznesie wiedzą absolutnie wszystko - zaczynając od mojego zespołu, po cały marketing i wszystkie obszary firmy. To był zaszczyt móc z Wami pracować! – napisał.

Zmiany personalne w Canal+ Polska

Pod koniec kwietnia informowaliśmy, że Patrycja Orłowska, dotychczasowa szefowa audience development w Ringier Axel Springer Polska, przechodzi do Canal+ Polska. Objęła tam nowo utworzone stanowisko social & new media director. Odpowiada całościowo nie tylko za strategię i egzekucję działań w mediach społecznościowych Canal+, ale również za opracowanie i wdrażanie niestandardowych aktywacji marketingowych z pogranicza digitalu, contentu i performancu wykorzystujących potencjał tzw. new media.

W marcu rada nadzorcza Canal+ Polska powołała Adama Skręta na stanowisko wiceprezesa ds. cyfrowych (Chief Digital Officer). Skręt dołączył do firmy w 2021 roku na stanowisko Dyrektora Pionu Digital Growth, gdzie był odpowiedzialny za rozwój serwisu streamingowego Canal+ oraz wspierał cyfrową transformację firmy.  

Z początkiem marca do Canal+ dołączyła Karolina Niedzielska-Gruca, która objęła stanowisko dyrektorki kreatywnej. Przejęła obowiązki Mateusza Iwana. Jest odpowiedzialna m.in. za tworzenie i wdrażanie spójnej strategii wizualnej i kreatywnej Canal+ w obszarze streamingu w aplikacji Canal+, telewizji, digitalu i social mediach, oraz planowanie i nadzorowanie wszystkich prac związanych z procesem kreacji w zakresie realizacji strategii programowej i marketingowej.

Jesienią zeszłego roku do zespołu Canal+ Polska przeszła z Ringier Axel Springer Polska Ewa Soroka, która objęła stanowisko dyrektorki marketingu. Jest odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B. Do lipca 2024 roku stanowisko zajmowała Joanna Kloskowska.

Według nowej strategii globalnej Canal+, sport ma być jedną z najważniejszych części oferty programowej dostawcy płatnej telewizji. W Polsce wizytówką Canal+ były przez lata mecze PKO BP Ekstraklasy. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy nadawca pozyskał też prawa do Ligi Mistrzów UEFA, gal KSW, a od nowego sezonu będzie pokazywał wszystkie mecze Premier League. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu