Łukasiewicz raportuje w Sigma Bis bezpośrednio do Artura Muszkieta, członka zarządu i szefa pionu digital w agencji.
Odpowiada za tworzenie i realizacje strategii social mediowych, kreatywnych oraz content marketingowych.
Z digital marketingiem związany od prawie piętnastu lat. Posiada bogate doświadczenie z obszaru social media oraz content marketingu. Pracował w czołowych wydawnictwach i agencjach reklamowych. Zarządzał również pierwszą polską platformą do automatyzacji działań reklamowych na Facebooku i Instagramie oraz był odpowiedzialny za komunikację klubu piłkarskiego w mediach społecznościowych.
Do Sigmy Bis przeszedł z zespołu strategii Wirtualnej Polski, gdzie pracował od jesieni 2020 roku jako media strategy manager. Wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska, był też szefem social mediów w Legii Warszawa i szefem sprzedaży w agencji Socializer.

Michał Łukasiewicz w Sigma Bis zastąpi Agatę Żychlińską-Hoppe, która odchodzi z firmy. W Sigma Bis pracowała od lutego 2020 roku.











