Michał Maciątek w Brainshake, Łukasz Smoliński dyrektorem zarządzającym

Michał Maciątek dołączył do agencji Brainshake. Jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego w firmie objął Łukasz Smoliński.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Maciątek (na zdjęciu z prawej) objął w Brainshake stanowisko executive directora, na którym będzie odpowiadać za główne obszary funkcjonowania firmy, m.in. kreację i produkcję kampanii non standard. Maciątek ostatnio pracował w agencji ElPadre (dawniej Eskadra Events), gdzie odpowiadał zarówno za kreację, jak i obsługę takich klientów jak m.in. Peugeot Polska, PZU, Bayer, Aster, L’Oreal czy Lexus. Wcześniej współtworzył EMlab, agencję specjalizującą się w experiental marketingu, a karierę zawodową zaczynał w Momentum.

grafika

Natomiast Łukasz Smoliński, dotychczasowy dyrektor strategiczny Brainshake, obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego. W nowej funkcji będzie zajmować się strategią rozwoju firmy i pozyskiwaniem nowych klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie