Michał Narkiewicz-Jodko za Bognę Kowalską dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia

Nowym szefem Agencji Muzycznej Polskiego Radia został Michał Narkiewicz-Jodko. Zastąpił na stanowisku Bognę Kowalską, która - jak dowiadujemy się nieoficjalnie - pozostaje w firmie. To trzecia zmiana na tym stanowisku w ciągu 9 miesięcy.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Michał Narkiewicz-Jodko za Bognę Kowalską dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia
Michał Narkiewicz-Jodko

Do października 2019 roku dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia był Piotr Nagłowski, po czym został odwołany bez podania powodu. Z początku zastąpiła go Elżbieta Janduła, a w styczniu br. nową szefową Bogna Kowalska. Teraz na stanowisko dyrektora Agencji powołano Michała Narkiewicza-Jodko.

Narkiewicz-Jodko to manager, od grudnia 2016 roku pracował w spółce Promotor United Entertainment (Grupa ZPR Media) jako dyrektor produkcji. Z branżą medialną związany jest zawodowo od ponad 20 lat. Pracował już m.in. w Polskim Radiu (jako producent i redaktor), w Biurze Zarządu Telewizji Polskiej (specjalista ds. promocji) i w domu mediowym Mastermind (jako project direktor).  Od lat prowadzi firmę eventową 3 Sky Media.

Agencja Muzyczna to wytwórnia muzyczna, która należy do Polskiego Radia, w strukturze spółki znajduje się w pionie handlowym, podobnie jak Agencja Reklamy i Agencja Promocji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa