Michał Nowosielski przygotował spot dla Platformy Obywatelskiej

Michał Nowosielski, wieloletni szef kreacji agencji reklamowej BBDO, właściciel firmy Bigthinkski jest autorem spotu Platformy Obywatelskiej pod hasłem "Pilnuję wyborów", który ma zachęcać do kontroli przebiegu zbliżających się wyborów parlamentarnych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spot "Pilnuję wyborów" został opublikowany m.in. na kanałach Platformy Obywatelskiej w social mediach, m.in. na Facebooku i Twitterze, a także na stronie internetowej tego ugrupowania.

Pokazano w nim, jak można zmanipulować i sfałszować wybory i ich wyniki, zmieniając na kartach do głosowania głosy oddane przez wyborców. Spot zachęca wszystkich do przyłączenia się do Obywatelskiej Kontroli Wyborów (można to zrobić za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej) i przypilnowania, by nadchodzące wybory do parlamentu zostały przeprowadzone zgodnie z prawem.

Każdy członek takiej komisji otrzyma za swoją pracę wynagrodzenie, a także pomoc prawną w związku z pracą w niej. Platforma Obywatelska zachęca do udziału w komisji podkreślając, że w ten sposób każdy będzie mieć wpływ na prawidłowy przebieg wyborów.

- Moi znajomi ze świata polityki poprosili mnie o zrobienie spotu zachęcającego do zgłaszania się do komisji wyborczych. Zrobiłem taki film, spodobał się i znalazł się na Tweeterze PO. Osobiście jestem z tego bardzo zadowolony, więc się nim chwalę. Poza tym akcja polega na tym, żeby rozsyłać go do wielu osób - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Nowosielski, który odpowiada za pomysł i kreację akcji PO. 

To nie pierwsza współpraca Nowosielskiego z PO. W latach 2007-2015 odpowiadał prawie za wszystkie kampanie wyborcze PO. Gdy w 2015 roku Bronisław Komorowski przegrał wybory prezydenckie, Nowosielski publicznie skierował list do Platformy Obywatelskiej wytykając błędy, jakie to ugrupowanie popełniło m.in. w komunikacji z wyborcami.

Współpracę z PO kontynuował również później, m.in. w 2017 roku - doradzał partii, jednak nie ujawniał, w jakim dokładnie zakresie. Rok później współtworzył jej kampanię wyborczą.

W 2020 roku z kolei pracował przy kampanii prezydenckiej Szymona Hołowni, m.in. przy jednym ze spotów wyborczych.

Michał Nowosielski przez cztery lata,

do lipca 2016 kierował działem kreacji agencji BBDO Warszawa

. Wcześniej taką funkcję pełnił w Young & Rubicam Brands, Grupie Ogilvy i Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych