Michał Olbrychowski odszedł z Deloitte Polska, został szefem Cohn & Wolfe

Michał Olbrychowski objął funkcję szefa agencji doradztwa komunikacyjnego Cohn & Wolfe Poland wchodzącej w skład Grey Group Poland. Ostatnio kierował jednostką Deloitte Communications (Deloitte Polska). Zastąpił Katarzynę Kluk, która się rozstała z agencją Cohn & Wolfe pod koniec sierpnia br.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Olbrychowski odszedł z Deloitte Polska, został szefem Cohn & Wolfe
Michał Olbrychowski

Olbrychowski ma za zadanie wzmocnić pozycję i rozpoznawalności agencji na rynku oraz zapewnić wzrost przychodów przez zdobywanie nowych klientów.  

- Liczymy, że doświadczenie Michała, który dołączył do grona osób zarządzających Grey Group Poland pomoże nie tylko we wzmocnieniu i dynamicznym rozwoju Cohn & Wolfe, ale także całej grupy poprzez większą integrację usług - powiedziała Anna Pańczyk, CEO Grey Group Poland.   

Od maja 2016 roku Olbrychowski kierował zespołem Deloitte Communications, zajmującym się strategicznym doradztwem w zakresie komunikacji z naciskiem na zrozumienie jej wpływu na reputację organizacji i wsparcie kluczowych procesów biznesowych.

Od 2006 roku przez dekadę związany był z Havas PR, najpierw jako associate director, a przez trzy lata jako dyrektor zarządzający. Wcześniej, przez blisko trzy lata pracował w agencji Mmd Corporate, m.in. jako account manager i head of IT. Łącznie, z branżą komunikacyjną związany jest od 18 lat.

Cohn & Wolfe działa na polskim rynku od 2002 roku. Specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej, employer brandingu oraz CSR. Jest częścią Grey Group Poland, która wchodzi w skład koncernu WPP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii