Michał Owsianowski: z Grupy Wirtualna Polska do Pora na Pola

Michał Owsianowski objął nowo utworzone stanowisko performance marketing managera w Pora na Pola, spożywczym e-commerce dostarczającym świeże produkty od rolników do klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Owsianowski: z Grupy Wirtualna Polska do Pora na Pola

Owsianowski do Pora na Pola przeszedł z Grupy Wirtualna Polska, gdzie pracował ponad 2 lata. Jako account manager zajmował się sprzedażą produktów reklamowych, realizacją planów sprzedażowych itp.

Wcześniej pracował w działach marketingu Ranozebrano.pl. LokalnyRolnik.pl. Przez 2 lata pracował również w dziale sprzedaży Agory.

Dyrektorem marketingu i sprzedaży w Pora na Pola jest Wojciech Osiński, który wcześniej przez 8 lat pracował w Nestle Polska, m.in. jako marketing manager marki Winiary.

Funkcję brand marketing managera pełni z kolei Aleksandra Dębska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele