Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi. Odchodzi Maciej Nowicki

Michał Pawłowski, który ostatnio pełnił funkcję creative directora w strukturach Publicis Groupe w Singapurze,  po czterech latach wraca do agencji Saatchi & Saatchi w Polsce na stanowisko creative directora. Wraz z Michałem Desowskim będzie zarządzał działem kreacji. Zastąpi Macieja Nowickiego, który odchodzi z agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi. Odchodzi Maciej Nowicki

Pawłowski jako creative director będzie pracował nad rozwojem RE:Imagine– nowej oferty Saatchi & Saatchi, w ramach której rozwijanych jest wiele usług, między innymi w obszarach customer experience, data driven creativity, creative tech czy content creation.

Pawłowski z branżą reklamową związany jest od 16 lat. Zaczynał w agencji PZL, a w latach 2010 -2018 pracował w Saatchi & Saatchi, w której ostatnie 4 lata zajmował stanowisko deputy creative directora. Teraz przejmie obowiązki Macieja Nowickiego, który rozstaje się z agencją.

Michał Pawłowski ma na koncie ponad 50 wyróżnień i nagród zdobytych w najważniejszych konkursach branżowym takich jak Effie (m.in. Grand Prix), KTR czy Innovation. W Polsce pracował dla takich klientów jak m.in.: IKEA, Microsoft, Alior oraz Polkomtel, a w Singapurze dla  Reckitt, P&G, Disney, Abbott i Health Promotion Board. Od 2018 roku zdobywał doświadczenie agencyjne na poziomie globalnym, tworząc kampanie na wszystkie kraje regionu Azji Południowo-Wschodniej, Australii i Chin, jak również lokalne – singapurskie.

- Michał od zawsze stawiał w swojej pracy na bycie w pełni partnerem Klientów, aby maksymalnie wydobywać moc i wyrazistość marek oraz zespołu agencji i umiejętnie kreować oraz ciągle ulepszać customer experience marki, tworząc unikatowe treści i rozwiązania. Doświadczenie Michała zdobyte w globalnych strukturach Publicis Groupe pozwoli nam jeszcze skuteczniej odpowiedzieć na wyzwania rynku, który w ostatnich dwóch latach mierzył się z licznymi zmianami. Obydwoje mocno wierzymy, że w obliczu tych wyzwań rynkowych nasza sieciowa obietnica „Nothing Is Impossible” jest szczególnie w mocy, by napędzać nasze działania. Dlatego cieszę się bardzo, że postanowił wróć do nas, by wspólnie z zespołem wpłynąć na dalszy rozwój siły kreatywności branży – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"