Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi. Odchodzi Maciej Nowicki

Michał Pawłowski, który ostatnio pełnił funkcję creative directora w strukturach Publicis Groupe w Singapurze,  po czterech latach wraca do agencji Saatchi & Saatchi w Polsce na stanowisko creative directora. Wraz z Michałem Desowskim będzie zarządzał działem kreacji. Zastąpi Macieja Nowickiego, który odchodzi z agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi. Odchodzi Maciej Nowicki

Pawłowski jako creative director będzie pracował nad rozwojem RE:Imagine– nowej oferty Saatchi & Saatchi, w ramach której rozwijanych jest wiele usług, między innymi w obszarach customer experience, data driven creativity, creative tech czy content creation.

Pawłowski z branżą reklamową związany jest od 16 lat. Zaczynał w agencji PZL, a w latach 2010 -2018 pracował w Saatchi & Saatchi, w której ostatnie 4 lata zajmował stanowisko deputy creative directora. Teraz przejmie obowiązki Macieja Nowickiego, który rozstaje się z agencją.

Michał Pawłowski ma na koncie ponad 50 wyróżnień i nagród zdobytych w najważniejszych konkursach branżowym takich jak Effie (m.in. Grand Prix), KTR czy Innovation. W Polsce pracował dla takich klientów jak m.in.: IKEA, Microsoft, Alior oraz Polkomtel, a w Singapurze dla  Reckitt, P&G, Disney, Abbott i Health Promotion Board. Od 2018 roku zdobywał doświadczenie agencyjne na poziomie globalnym, tworząc kampanie na wszystkie kraje regionu Azji Południowo-Wschodniej, Australii i Chin, jak również lokalne – singapurskie.

- Michał od zawsze stawiał w swojej pracy na bycie w pełni partnerem Klientów, aby maksymalnie wydobywać moc i wyrazistość marek oraz zespołu agencji i umiejętnie kreować oraz ciągle ulepszać customer experience marki, tworząc unikatowe treści i rozwiązania. Doświadczenie Michała zdobyte w globalnych strukturach Publicis Groupe pozwoli nam jeszcze skuteczniej odpowiedzieć na wyzwania rynku, który w ostatnich dwóch latach mierzył się z licznymi zmianami. Obydwoje mocno wierzymy, że w obliczu tych wyzwań rynkowych nasza sieciowa obietnica „Nothing Is Impossible” jest szczególnie w mocy, by napędzać nasze działania. Dlatego cieszę się bardzo, że postanowił wróć do nas, by wspólnie z zespołem wpłynąć na dalszy rozwój siły kreatywności branży – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele