Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Sęk i Bujok będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  

Jako team pracują razem od siedmiu lat, ostatnio w Saatchi & Saatchi IS, gdzie Sęk był senior art directorem, a Bujok senior copywriterem. Wcześniej tworzyli team w DDB Warszawa i JWT.

Michał Sęk i Tomasz Bujok są twórcami kampanii "Niech żyje dom!" dla IKEA, "Around the world on one battery" dla Nokii, "Pay with a dream" dla Jacobs, "Speed Date to Paris" dla PLL LOT oraz Bee Saving Paper.

Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 18 osób, w tym trzech dyrektorów kreatywnych - obok Bujoka i Sęka jest nim także Bartłomiej Walczuk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"