Michał Skubis brand development managerem Nałęczowianki

Michał Skubis dołączył do Nestle Waters Polska, obejmując stanowisko brand development managera Nałęczowianki. Wcześniej był związany m.in. z firmami Bols, US Pharmacia i Wyborowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Skubis dołączył do Nestle Waters Polska, obejmując stanowisko brand development managera Nałęczowianki. Wcześniej był związany m.in. z firmami Bols, US Pharmacia i Wyborowa. Jako brand development manager Nałęczowianki Michał Skubis będzie zajmował się w Nestle Waters Polska zarządzaniem i rozwojem tej marki. – To szansa na zdobycie doświadczeń w zupełnie nowej dla mnie branży wód butelkowanych, która jest nie mniej konkurencyjna niż znany mi rynek alkoholi mocnych – opisuje.

Michał Skubis

Michał Skubis ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Od 1998 do 2003 roku pracował w firmie Bols, zajmując się aktywizacją konsumentów i działaniami trade marketingowymi dla takich marek jak Bols Vodka, Metaxa i Niagara Vodka. Następnie przez dwa lata jako product manager w US Pharmacia był odpowiedzialny za rozszerzanie działań marketingowych dla marki Apap. Od 2005 roku do 2008 roku na stanowisku kierownika białych akoholi w Wyborowa zarządzał relaunchem wódki Wyborowa. Natomiast przez ostatni rok pracował w agencji reklamowej typu full service, odpowiadając za przygotowywanie strategii i dział obsługi klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"