Michał Wiśniewski na czele działu marketingu BeamUp Payments

Michał Wiśniewski dołączył do zespołu BeamUp Payments, gdzie jako marketing director zajmuje się budową struktur marketingowych firmy. Do marca tego roku pracował w OS3.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Wiśniewski na czele działu marketingu BeamUp Payments

Wiśniewski odpowiada za wdrożenie marketingowej strategii wprowadzenia na polski rynek nowej spółki z branży FinTech, którą kieruje Paweł Trocki. Zarządza zespołem, w którym pracują Aleksandra Borkowska jako product marketing manager, Joanna Bychawska jako digital marketing manager, Joanna Frejus jako PR manager oraz Krystian Siemiątkowki na stanowisku brand managera.

- Budując zespoły zawsze miałem na celu otaczanie się entuzjastami, ludźmi o ogromnej wiedzy z zakresu marketingu, specjalistami, którzy nie boją się odpowiedzialności. Tak jest i teraz. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że będzie głośno o każdej z naszych kampanii - mówi Wiśniewski.

Do marca tego roku Wiśniewski pracował jako business development director w OS3. Z branżą marketingową związany od 2009 roku, doświadczenie zdobywał na stanowiskach menadżerskich w Cheil Poland, ARBOmedia (dziś Ströer Digital Media) i Isobar. Specjalizuje się w marketingu digitalowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa