Michał Wójcik z Ani Mru Mru twarzą marki odzieżowej Wójcik (wideo)

Komik Michał Wójcik z Kabaretu Ani Mru Mru został twarzą ogólnopolskiej kampanii wiosna/lato 2012 dziecięcej marki odzieżowej Wójcik.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

- Kampania ma na celu przywołanie pozytywnych wspomnień z dzieciństwa, kiedy każdy z nas robił coś szalonego i zwariowanego. Marka Wójcik emanuje pozytywną energią, kolorem i świeżością, nasze produkty projektujemy z pasją i zaangażowaniem, chcemy to podkreślić i zaprezentować nasze atuty szerokiej grupie odbiorców - Michał pasuje do tej roli idealnie - jego naturalne poczucie humoru kochają wszyscy - powiedział Marek Szostak, dyrektor ds. marketingu Wójcik Fashion Group.  

Kampania obejmie zasięgiem ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVN, TVN24, TVN STYLE, TVN 7, Puls i 4 FUN TV), internet i salony sprzedaży marki Wójcik.

Za kreację jak i zakup mediów odpowiada dział marketingu Wójcik Fashion Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?