Michele Oliver w nowej funkcji w Marsie, firma chce bardziej promować różnorodność

Michele Oliver, wiceprezes ds. marketingu w Marsie, została powołana w tej firmie na stanowisko global corporate brand&purpose directora. Utworzenie tej funkcji jest związane z promowaniem przez firmę różnorodności w Ameryce Północnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Z Marsem Michele Oliver jest związana od 23 lat. W ostatnim czasie koordynowała działania koncernu w zakresie różnorodności i integracji.

Mars w Wielkiej Brytanii opracował plan wykorzystania elementu różnorodności, aby stworzyć bardziej skuteczne reklamy, które mają walczyć ze stereotypami odnoszącymi się do seksualności, rasy, płci, niepełnosprawności czy wieku. Jak podaje firma, kampania z 2016 roku związana z osobami niepełnosprawnymi okazała się najbardziej owocną kampanią marki na rynku brytyjskim od dekady i przyczyniła się do 8 proc. wzrostu sprzedaży.

Koncern Marsa podejmował już podobne próby na rynku amerykańskim, m.in. w reklamach Skittles („Pride Month”) czy Snickersa (powiązanie z „Gay Star News”).

W marcu br. firma poinformowała o zawarciu umowy ze Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której sponsoruje krajowe reprezentacje kobiet i niepełnosprawnych w Anglii. W ramach partnerstwa będzie przeznaczać wydatki na media w ramach integracyjnego przesyłania komunikatów oraz będzie starała się zaangażować więcej kobiet i trenerów w grę.

Mars przeprowadził własne badania na całym świecie. Wynika z nich, że reklamodawcy w USA bardziej skupiają się na społeczności afroamerykańskiej, podczas gdy Wielka Brytania jest bardziej nastawiona na płeć.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"