miCoach - aplikacja na komórki od Adidasa wsparta globalną kampanią (wideo)

Adidas udostępnił aplikację na telefony komórkowe o nazwie miCoach, która pełni rolę osobistego trenera. Jej wprowadzenie na rynek wspiera globalna kampania reklamowa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aplikacja oferuje programy treningowe dla koszykówki, piłki nożnej, biegania, footballu amerykańskiego, tenisa oraz ogólnie pojętej kondycji fizycznej.

Od 2 sierpnia miCoach można pobierać z wybranych sklepów z aplikacjami, w tym iTunes i BlackBerry App World. Przy tworzeniu aplikacji Adidas współpracował z trenerami (m.in. Mark Verstegen), reprezentacją Hiszpanii w piłce nożnej, klubami Bayern Monachium i AC Milan, a także sportowcami (m.in. Reggie Bush i Jessica Ennis).

Towarzysząca udostępnieniu apikacji globalna kampania reklamowa "miCoach says" została przygotowana przez agencje 180 Amsterdam i Riot. Obejmuje ona telewizję, prasę, media cyfrowe i przestrzeń mobilną.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"