Microsoft sprzedaje Razorfish

Microsoft wynajął firmę Morgan Stanley do znalezienia kupca naagencję cyfrową Razorfish.

km
km
Udostępnij artykuł:

Potencjalnym nabywcą może okazać się francuski holding reklamowyPublicis Groupe, który zapowiadał niedawno, że ma w swoich planachprzejęcia w sektorze reklamy cyfrowej.

Koncern z Redmond kupił Razorfish w 2007 roku, w ramachprzejęcia za 6 miliardów dolarów zajmującej się reklamą onlinefirmy aQuantive. Wcześniej agencja nosiła nazwę Avenue ARazorfish.

Według analityków rynku, Razorfish może być aktualnie warta od600 do 700 milionów dolarów. Mająca swoją siedzibę w Seattle jednaz największych cyfrowych agencji na świecie zatrudnia ponad 2tysiące pracowników, a wśród jej klientów są takie marki jakAdidas, Audi, Coca-Cola, Disney, Kraft i Nike.

Oprócz Publicis Group, jako potencjalnych nabywców Razorfish,wymienia się również inne duże grupy reklamowe, takie jak Omnicomczy WPP.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator