Microsoft uruchamia portal dla młodych mężczyzn

Microsoft uruchomił nowy serwis internetowy o nazwie MSN Him.

km
km
Udostępnij artykuł:

Decyzję o uruchomieniu witryny firma podjęła po tym, jak z przeprowadzonego przez nią badania wynikło, że 99 proc. młodych mężczyzn codziennie korzysta z internetu. To właśnie do nich koncern z Redmond kieruje swoją nową ofertę.

Badanie pokazało również, że 80 proc. respondentów czułoby się zagubionymi bez dostępu do sieci. Przywiązanie do internetu zadeklarowało 57 proc. młodych mężczyzn, w porównaniu do 49 proc. w przypadku telefonów komórkowych i 46 proc. w przypadku telewizji.

Z kolei najbardziej cenionym internetowym narzędziem dla 52 proc. pytanych okazała się poczta e-mail. Co czwarta osoba wskazała tutaj na wyszukiwarki, a mniej więcej co dziesiąta na serwisy społecznościowe.

25 proc. badanych zanim rano wstanie z łóżka sprawdza swoją skrzynkę mailową z poziomu telefonu komórkowego, a 18 proc. wchodzi na swoje konto w serwisie społecznościowym.

Pierwszą firmą, która zdecydowała się na zareklamowanie swojej oferty w MSN Him, jest wytwórnia filmowa Warner Bros. Promuje ona w serwisie najnowszy film z Johnem Travoltą w roli głównej pt. "Pozdrowienia z Paryża".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach