Microsoft wprowadzi lajki i wyróżnione adresy do usługi Outlook

Koncern Microsoft zapowiedział, że w internetowej usłudze pocztowej Outlook wprowadzi przyciski „Lubię to” oraz możliwość wyróżniania adresatów wiadomości. Nowe rozwiązanie ma pomóc w wyrażaniu emocji przez użytkowników i łatwiejszym nawiązywaniu kontaktów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Microsoft wprowadzi lajki i wyróżnione adresy do usługi Outlook

Pierwszą z nowości będzie umieszczenie oknie konkretnych wiadomości przycisku „Lubię to” podobnego do tego z serwisu Facebook. Microsoft tłumaczy, że kliknięcie w tę ikonę spowoduje polubienie wybranej wiadomości, o czym poinformowana zostanie zarówno osoba, która użyła przycisku, jak i ta obdarowana lajkiem. W ten sposób, jak tłumaczy Microsoft, użytkownicy Outlooka będą mogli wyrażać emocje i poparcie dla treści, które otrzymują w korespondencji.

grafika

Obok przycisku „Like” Microsoft zamierza też wprowadzić mechanizm prostego wyróżniania konkretnych nadawców wiadomości. W przyszłości w oknie programu przy e-mailach pojawi się znak @. Będzie on pozwalał zaznaczyć konkretnego nadawcę i m.in. ułatwi odnalezienie na platformie treści pochodzących od tej właśnie osoby.

grafika

Microsoft zapowiada, że wymienione przez niego nowe rozwiązania w Outlooku pojawią się w pierwszym kwartale 2016 r. zarówno na platformach stacjonarnych, jak i mobilnych.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska