Międzynarodowa kampania PLL LOT

Kampania swoim zasięgiem obejmie Wielką Brytanię, Francję, Włochy oraz Holandię

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W poniedziałek, 8 listopada ruszyła druga w tym roku międzynarodowa kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy. Celem kampanii, która swoim zasięgiem obejmie Wielką Brytanię, Francję, Włochy oraz Holandię jest poinformowanie pasażerów o atrakcyjności oferty LOTu na kierunkach do Polski względem ofert przewoźników low-costowych oraz tradycyjnych linii lotniczych. W ciągu czterech tygodni trwania kampanii reklamy LOT będą publikowane w prasie, Internecie a także w londyńskim metrze.

Obecna kampania PLL LOT prowadzona jest na czterech rynkach europejskich - Wielka Brytania, Francja, Włochy i Holandia, zaś przekaz reklamowy uwzględnia w sumie siedem bezpośrednich połączeń lotniczych: Londyn - Warszawa - Londyn, Paryż - Warszawa - Paryż, Paryż - Kraków - Paryż, Amsterdam - Warszawa - Amsterdam, Mediolan - Warszawa - Mediolan, Rzym - Warszawa - Rzym oraz Rzym - Kraków - Rzym. Komunikat kampanii stanowi informacja o atrakcyjnych cenach na wymienionych kierunkach oraz dużej częstotliwości lotów umożliwiającej 'one-day-business'. Konkurencyjność marki LOT podkreśla także jej członkostwo w Star Alliance.

Godny podkreślenia jest fakt komunikowania przez PLL LOT cen w obie strony - praktyka ta nie jest stosowana przez linie lotnicze typu low-cost. Dodatkowym wyróżnikiem oferty LOT na rynku brytyjskim jest dogodne połączenie z lotniskiem Heathrow, co jeszcze bardziej uatrakcyjnia ofertę względem linii low-cost.

W krajach objętych kampanią PLL LOT wykorzystane zostaną następujące media:

" Wielka Brytania - billboardy w londyńskim metrze oraz Internet," Francja - prasa, Internet," Włochy - prasa, Internet," Holandia - Internet

Media zaplanował i kupił MindShare.

Po stronie agencji Gruppa66 Ogilvy kampanię realizują członkowie zespołu Client Service -Daria Morawska, Anna Bielecka, Anna Wojciechowska pod kierunkiem Olgi Sobieraj. Kreację przygotowali Irek Broda, Jacek Dyga i Grzegorz Ścieszka pod kierunkiem Ewy Zaborowskiej i Robina Weeksa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online