Międzynarodowa kampania wyścigu kolarskiego Tour de Pologne (wideo)

Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa kolarskiego wyścigu Tour de Pologne. Spoty reklamowe pojawią się na antenie stacji TVP, grupy Eurosport oraz w kinach sieci Cinema City w największych miastach Polski. Działania obejmują również kampanię outdoorową. Akcja reklamowa potrwa do 20 lipca.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Reklamy będą emitowane na międzynarodowej antenie Eurosport podczas transmisji wyścigu Tour de France w 59 krajach, w czterech wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej, francuskiej oraz polskiej.

Reklamy zapowiadające 69 Tour de Pologne będą pokazywane także na ekranach kin Cinema City w największych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Częstochowie, Krakowie, Wrocławiu, Wałbrzychu, Poznaniu, Gdańsku, Toruniu, Lublinie, Bielsko Białej, Bydgoszczy i Zielonej Górze.

Kampanię promocyjną będą wspierały także działania outdoorowe, prowadzone na nośnikach Cityboard Media.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji