„Miejski styl” w nowej kampanii promuje sklepy Factory

„Factory kocha miasto” to nowa platforma komunikacji reklamowej centrów odzieżowych Factory, w ramach której właśnie rozpoczęła się wiosenna kampania wizerunkowa pod hasłem „Miejski Styl”. Za strategię i kreację odpowiada Eskadra.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Miejski styl” w nowej kampanii promuje sklepy Factory

Nowa platforma komunikacyjna opiera się na idei lokalności i relacyjności - big ideą całej platformy są wzajemne relacje Factory i mieszkańców miasta. - Wyszliśmy z założenia, że Factory wspiera swoich klientów w dążeniu do własnego stylu, oferując im ulubione brandy zawsze 30-70 proc. taniej. Z kolei mieszkańcy kochają Factory za to, że mogą swobodnie wyrażać swój styl, nie przepłacając przy zakupach - mówi Dominik Gil, CEO Eskadry.

Obrany kierunek będzie można także zauważyć na Instagramie - konta poszczególnych centrów Factory zostały rozdzielone w taki sposób jak na Facebooku. - Takie działanie sprzyja budowaniu relacji nie tyle między marką, a jej odbiorcami, ile między konkretnymi centrami a ich klientami - mieszkańcami miast - tłumaczy Gil.

grafika

W ramach komunikacje będą realizowane promocje dla klientów, kampanie sprzedażowe oraz wizerunkowe. Pierwszą z nich jest wiosenna kampania wizerunkowa „Miejski Styl”, która rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 30 kwietnia br. Komunikacja obejmuje kanały ATL (outdoor, radio, prasa), BTL, Internet (social media, display, mobile, rich media).

grafika

„Miejski Styl” to już ósma z kolei kampania dla Factory opracowana i zrealizowana przez Eskadrę. W poprzedniej kampanii, realizowanej jesienią ub.r. sieć sklepów promowała się hasłem „Sztuka zakupów”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat